Followers

Tuesday, 24 April 2012

indahnya bersme mereka....

assalamualaikum wbt n slam 1 malaysia semua.....


alhamdulillah masih di beri kesempatan oleh Ilahi untuk menulis lagi di sini....erm, nak cite ape yek kali ni....kali ni nak cite dgn smua tentang program motivasi jati diri bersme adik2 sklh rendah yg bez sgt...program ni berlangsung selam 3 ari 2 mlm iaitu pd 21-23 mac 2012 yg di sertai oleh 41 org pljr thun 6 dr SK Kuala Krau Temerloh Pahang.




bile berprogram dgn adik2 ni mmg sgt2 seronok....macam kerenahnye.....so nk tau pe yg kmi buat, meh tgk gmbr kat bwh ni ok.....=)




 ~sedapnye suara adik2 nyanyi...huhuhu....~

~adik angkat yg ak kne jge...cute kn mcm abg nye.....huhuhu~ 


~aktiviti sayang sahabat~
 




~surat 'CINTA' dr adik2 utk ak...huhuhu~ 


~fasilitator.....TERBAIK!!!~
 
~makan lah dik....~

~ari terakhir with my cute brother~


such a nice time...ak pn dpt adik angkat yg sgt2 baik n prihatin...dah trase mcm adik sndri plak...terima kasih sgt2 yek ikmal....smoge perkenalan ini kekal wat slamenye yek dik....


alhamdulillah 3 ari bersme adik2 ni berjln indah....such a nice memories....tersentuh ati ini pabila melihat adik2 ini menitiskn airmata di saat perpisahan...ak n para fasilitator pn turut menitiskan airmata....memori bersme adik2 ni akn menjadi memori paling indah dlm hdup ak....adik2 akn sntsa ade dlm ati n mnda abg...tQ sbb sudi hadir dlm diri kami...smoge ukhwah ini kekal slamenye....syg adik2 sgt2....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...