Followers

Saturday, 20 October 2012

ini kisah kami semua.....

assalamualaikum wbt....

alhamdulillah di beri kesempatan utk masih menulis di sini...dah lme blog ini menyepi memandangkan wat mase skrg zaff buzy sbb byk sgt program dan assigment.....ini pun tgh demam tetap still menjayakan program yang dirncg demi amanah yg diberikan....kali ini zaff nak cerite tentang satu program yg dikendalikan oleh zaff dan rakan2 iaitu program motivasi bersama adik2 tingkatan 2 SMKA Simpang 5 Selangor. such a nice program....pelbagi aktiviti menarik diadakan....


 ~semua memberikan perhatian....~

 ~sibuk mereka mencari semut...~

~bersemanagat..~

pada awalnye zaff rase yang program ini sgt mencabar...alhamdulillah dgn kerjasama drpd adik2 dan para fasilitator, program berlangsung dengan jayanya...para peserta sgt seronok dalam menjalankan aktiviti...sepanjang program ini, aktiviti yg paling menerik ialah war game....sgt hebat adik2 ni berperang....dah mcm askar dah...

 ~komander pun wat aktiviti jugak.....=)~

 ~latihan sebelum berperang.....~

 ~bersemangat demi kemenangan~

 ~adik2 yg sgt hebat...~

 ~pasukan lawan yg diketuai oleh komander lan...~

 ~komander lan diserang hendap...~

~azmir. zaff n lan...~

memag semua peserta dan para fasilitator sangat terhibur sepanjang aktiviti di jalankan....bak kata pepatah melayu, di mana ada pertemuan di situ ada perpisahan....zaff lah insan yang paling lama menangis....sedih sbb nak berpisah dgn adik2...begitu juga dgn para fasilitator...adik2 pun turut menagis....zaff sgt terharu masa adik angkat zaff peluk zaff n dia mengis...zaff pun x tertahan sbb zaff dah syg sgt2 kat adik2 ni.....

 ~airmata kerinduan....~

 ~bersama adik2....~

 ~bersama adik2 n fasi...~

 ~dgn adik angkat zaff, adik lokman...~

 ~with adik2 yg tggl kat rumah zaff...~

 ~nice....^_^ ~

 ~anta lokman blk....=,(  ~

~surat terakhir daripada adik2....terharu...~

sekeping gambar membawa jutaan cerita....disebalik gambar yg zaff paparkan membawa pelbagai mana yg tersirat n penuh dgn penceritaan....program kali ini sekali lagi membuatkan zaff sgt2 tersentuh kerana zaff terasa amat2 di hargai....kpd adik2 yg tggl kat rmh zaff ari2, maaf di atas segala kekurangan....wlau pe pn, seronok dpt knal dgn adik2...kpd lokman, jge kshtn tau, kecian tgk lokman tdo, sakit je bnyinye bernafas....jge kshtan tau dik...syg adik....

di harap agar semua adik2 terus berusaha menuju kearah pintu kejayaan...perjlanan adik2 masih jauh dn pelbagai liku n cbrn lagi akan mendtg...jgn pernah kenal erti menyerah sebelum berusaha...yakinlah adik2 bahawa apa yg Allah rncg adalah yg terbaik....adik2 perlu ingt yg akak2 n abg2 sntsa sygkn adik2...keep in touch ye dik.....kepada para fasi lan, nizam, boboi, fauzi, fadil, muiz, mila, atie, ila, aifa, fatanah, koh n wana, thanz a lot....x lpe jge kpd fasi2 lain, JMKZ, abg2 n kakak2 angkat, tQ atas support anda utk program ini...syg anda smua ketat2...x lpe kepada parner JMKZ sy, tikah, thanz a lot sbb support zaff wlaupn tgh bzy...tQ smua....wassalam...=,)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...