Followers

Friday 20 July 2012

gembira....

assalamualaikum w.b.t...


hari ini aku cuba untuk terus gembira dan alhamdulillah terdapat banyak perkara yang membuatkan aku gembira hari ini....


1) ramadhan kini tiba...
alhamdulillah esok ramadhan tiba dan malam ini akan solat terawih...walaupun ramadhan kali ini sangat berbeza kerana tanpa mak tersayang di sisi, tetapi aku akan terus gembira demi melihat senyuman dari abah...aku pasti bahawa mak sentiasa senang di sana dan sentiasa ingin yang terbaik untuk anak2 nya...insyaAllah mak, kami sentiasa akn jage abah n beribadat kat Allah supaye mak tenang kat sane...

 ~with arwah mak masa raya tahun lepas..~


2) kunjungan daripada apiz, bonzer n aiman...
lepas jumaat tadi tiga orang junior aku datang ke rumah melawat...alhamdulillh melihat wajah mereka membuatkan aku terus kuat untuk menempuh dugaan daripada yang maha Esa...sempat juga bersembang kenangan-kenangan masa di asrama smk alor akar dulu..pelbagai kenangan manis teklah kami semua ukir bersama....thanz a lot sebab sentiasa membuatkan abg zaff terus tersenyum...

 ~with bonzer, apiz, ibu shireen n aku mase raye tahun lepas..~


3) PUJIAN...=)
tadi bukak facebook dan ade pujian daripada junior aku yang bernama siti sofia.. katenye kem baru-baru ni yang dikendalikan oleh aku dan rakan2 sangat bez n merupakan memori indah buat tahun terakhirnya di sana...thanz a lot pia...itu pun atas kerjasama daripada pia dan semua adik2 asrama..tanpa korang kem tu x kan jadi bez punya....


 ~mase kem with group pia~


semoga hari2 mendatang di penuhi dengan kegembiraan...insyaAllah...SALAM RAMADHAN...~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...