Followers

Monday 25 June 2012

mampukah aku....

assalamualaikum wbt...

alhamdulillah hari ini berkesempatan ke SMk Alor Akar...kelihtan para guru sibuk membuat kerja masing2...agak terkejut melihat dua orang guru praktikal di sini merupakan senior ku di UPSI...hebat2....



ak meneruskan langkah ke bilik kaunseling...berjumpa dengan cikgu shireen dan merancang program yang akn di jalankan 2 mggu lagi....kasihan aku melihat wajah2 guru yang begitu kepenatan menjalankan pelbagai tugas...

persoalan timbul dalam diri aku....mampukah aku menjdi seteguh mereka???? Ya Allah berikanlah mereka dan aku kekuatan bagi menjalankan amanah kami Ya Allah...smoge suatu hari kelak aku dapat menjadi seorang guru yang berwibawa..insyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...