Followers

Monday 11 June 2012

persoalan dari hati....

assalamualaikum wbt....


apa sebenarnye yang di maksudkan dgn kasih syg?????


klau kita syg dengan seseorang itu, mudahkah kita untuk melupakannye....????


kasih syg ini sukar untuk diungkap dengan kata-kata...kadang-kala kita x sedar yang masih banyak insan yang menyayangi kita...TAPI, kenapa kita masih menunggu insan itu????


memang die pernah sygkn kita n kite pernah sygkn die..msti byk kngn2 indah kn....kadang kala x sangke pernah ukir kenangan2 indah dengan die...macam mane agknye die buang smua kenangan ini dari dirinya...????


klau die mmpu lpekn ak, knape tidak ak...knape ak tidak berupaya melepaskannya dan melupekannya...mgkin kah kerana terlalu syg...


erm....itulah kasih syg....byk persoalan yg timbul di sebalik kasih syg yg di curahkan....percayelah bahawa perasaan syg e2 sesuatu yg indah tetapi bkn semestinya kasih syg buat kekasih....


sygilah mereka yg menyayangi diri kita....berkasih biarlah pada yg sudi, jgn menagih pada yg simpati


buat mase ini kasih syg ku hanya buat ALLAH, Rasulku, ibu bapa ku, keluargaku, adik angkat ku, shbt2 ku serta rakan dan taulan...thanz a lot sbb sntsa hadir menghiburkan diri ni.....wassalam..


antara wajah insan yang mewarnai hidupku....tQ atas segalanya....









1 comment:

  1. Betul tu zhaf. Nabi pun bersabda : "Tidak akan masuk syurga kecuali orang yang penyayang", jadi jelaslah yang masuk syurga itu hanyalah orang-orang yang mempunyai rasa kasih sayang. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...