Followers

Sunday, 31 July 2011

satu kelainan.....

assalamualaikum w.b.t.....



alhamdulillah msih di beri peluang oleh ilahi untuk menulis di sini.....syukur di panjat kan kpd ilahi kerana dapat lagi bertemu dgn ramadhan pada thun ini....semoga ramadhan tahun ini dapat di manfaatkan dgn melakukan  ibadah kpd ALLAH swt...


satu kelainan....tahun ini insyALLAH aku akan berpuasa selama se bulan kat rumah....msti ase lain sgt sebab sejak dari form4 smpai la form6 ak berpuasa kat asrama...sahur same2,berbuka same2,tadarus same2 n terawih pun same2....conok sangat rase mase tu n terase seperti mahu ulang semua tu tapi apa kan daya....pling conok waktu sahur sbb macam2 rupe sorg2 waktu sahur tu....poyo je muke....kih2....ak pun pe kurg nye.....huhuhu.....


mase kat asrama dulu pun bile waktu berbuka je,msti ak yg slalu kene bace doa....bile da nak berbuka je msti smua pandang ak n tggu ak bce doa berbuka....indah sgt mse2 tu....mse terawih pun macam2 kerenah....lambat je nak gerak...bile dah separuh imam bace al-fatihah bru nak start solat,....huhuhu...bese lah tu kami dak ostel...nakal2 gitu....


tapi yg pling ak ske bile ramadhan dah hmpir di penghujung n cuti raye pun dah x lame....mse tu mmg asyik kedengaran lah sore2 'MERDU' nyanyi lagu raye.....happening gitu....memang conok abis le....adoi....klu di ingat semule,epy ade,cdih pun ade...tp life must go on....kini tibe mse utk adek2 di asrama pula untuk melakar kngn2 mnis mereka sepanjang berpose di asrama...ak pasti akn rindu suasane2 ni n segale kngn indah yg pernah terukir di kitab memori ingatan ni, xkan ak lupe smpai bile2.......!!!!!!

'ASRAMA SMK ALOR AKAR TERBAIK!!!!'


btul kate org yg zaman persekolahan adalah zaman yg pling indah....kpd semua, sy ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramdhan ini n semoge segale amalan kite di terime oleh ALLAH swt...amin....



sekian wassalam...salam ramadhan...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...